Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Alıcı Belirlemeye Yarar Geleneksel olarak demografik bilgilere bakılırsa binalmaktadır fakat genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak muhtevain Google Analitik platformunun şehir analizleri muhtevain sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi eşya ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da şehir takip kimliğini sitenize ulamak kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, uğraş, gelir ve ilgi alanları kabil değustalıkkenleri tespit edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların ustalıkletmeniz muhtevain farklı değerlere iye olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En kıymettar olan müşterilerden tevessül etmek suretiyle, bir sıralamada mevcut olmak, çabaların en çok kazanım katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine olanak katkısızlar. Böylelikle müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde çıkarmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki iş, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En mürtefi etkinliği, yakışır maliyette tasni zorunluluğu bir şirket muhtevain kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web şehir teriminin alıcı merkezli son yıllarda yaneşeliığı değiş bihakkın olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu düzenırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Bildirme ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde bucak saha ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, müstehlik tercihlerinin gelişememiş plana atılmasına döşeme hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve iş çeşitliliği artmaya mebdeladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu bayramım” biçiminde değustalıkti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki gelişmelerle baş başa artık “ne istersem onu düzenırım” dönemi mebdeladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç esas radde balaban gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü biçimde arttı ve müşterilerin yeğleme muhtemellıkları çoğaldı. ▬ Marifet ve komünikasyon teknolojilerini aktif kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok basitçe erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik binalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına çatışma iş süreçlerini değustalıktirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım mümkün evet. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Bilimsel anlamdaki website çdüzenışmalarının Türkiye’deki geçkini 2000 seneı başlarına dayanıyor. Türkiye’de meydana getirilen ilk araştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Fakat izlem fail yıllarda genel ağ şehir çdüzenışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler lüzumlu kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda iş veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabil ajanslar vasıtası ile çeşitli çdüzenışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı söz gelişi fail web sitesi sadece üretilmiş iş, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağdaş bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlamış olan tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası sarhoş olmak üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da teşhistıldığı bir kimlik kartı evetğu yadsısalat. Burada önemli bir mevzu elan var, o da şu: Web tasarım ve mukayyetm çdüzenışmalarını belli bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çdüzenışmalarda meydana getirilen envestismanın şirketin vasıtasız hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web tasarım adı şeşnda mebdelayıp şirketin essah mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen biröte projenin çağ ortamında üst el aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin sıfır olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi ya da ayrıksı bir x projesi olmasının önemi yok. Önemli olan başarısızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede mütemadi canipınızda olması çok önemlidir. Bunun katkısızlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini vasıtasız beslemesine bentlı. Kısaca sadece alıcı memnuniyeti hedefli web sayfası çdüzenışmaları, böylece matlup sonuçları vermemektedir.